Wednesday, August 20, 2014

For All the Beautiful Girls ... ❤


Just wanna say ... 

Be confident! 
Every girls/women is beautiful and pretty!

The pimples scars or blemishes may create imperfections but ... 
Imperfection is beautiful and it is what making you unique! 

Remember that you live for yourself. Not others! 
Embrace yourself and live beautifully and confidently!

You Go, Girls! ❤

有一位長得蠻漂亮的女生朋友,因為青春期所以長了豆豆!豆豆因環境關係而增加或減少,這使她喪失了原有的自信心。我也是因青春期,長了滿臉豆(現在老了,長得比較沒那麼猖狂),還記得別人都會問 "你臉怎麼長那麼多豆豆啊?你都沒洗臉嗎?(你是白癡嗎?)" " 你臉怎麼那麼嚴重?(對啊!謝謝你的提醒)" " 你臉怎麼長怎麼多豆豆? "之類的話!其實,我真的很想說,長豆豆不是我要的好嗎?能選的話,我為什麼會不選在你的臉上呢?我咋會那麼傻選在自己的臉上呢?!

其實喜歡你的人,更本不會在意你臉上有一千顆豆豆。不喜歡你的人,連你呼吸他都是不喜歡,所以沒有必要在意這些人!

知道外表在這以貌取人的21世紀里是非常重要,可能決定你的成敗關鍵;但沒有人會怪你長豆豆的啦!只要做好保濕,喝點COLLAGEN的保養品促進膠願蛋白的生長讓肌膚看起來比較年輕,有光澤也幫助修複!

做自己,加油!

❤❤❤

1 comment:

Happy walker said...

thanks for giving me some confidence although I'm a boy~ =D